سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 مرحله مهم شستن شال و روسری

3 مرحله مهم برای شستن شال و روسری های نخی یا پلی استر با ماشین لباسشویی

1--برای شال و روسری های نخی یا پلی استر از تنظیم ملایم یا ظریف روی ماشین لباسشویی خود استفاده کنید. قبل از قرار دادن روسری خود در ماشین لباسشویی ، برچسب را از پلی استر یا نخی بودن آن بررسی کنید. همچنین ، دستورالعمل های خاص تمیز کردن را از سازنده بررسی کنید. اگر روسری شما پلی استر یا پنبه است ، می توان آن را با استفاده از چرخه ملایم یا لطیف ماشین لباسشویی ، در آب سرد و با مواد شوینده ملایم تمیز کرد.

شوینده ملایم هر نوع شوینده لباس است که به طور خاص برای وسایل شسته شده با دست طراحی می شود.

ممکن است بخواهید روسری های پلی استر یا پنبه خود را قبل از قرار دادن در ماشین لباسشویی ، درون کیسه توری قرار دهید.

 

2--روسری های نخی یا پلی استر خود را روی طناب آویزان کنید تا در هوا خشک شود. روسری های پنبه ای و پلی استر (غیر پشم گوسفندی) را نباید در خشک کن قرار دهید ، زیرا گرما ممکن است به پارچه آسیب برساند. در عوض روسری های نخی یا پلی استر خود را تا جایی که هوا خشک شود آویزان کنید. اگر جایی برای آویز کردن ندارید ، می توانید روسری ها را روی یک حوله تمیز بگذارید تا خشک شود. [4]

می توانید روسری های خود را در داخل یا خارج آویزان کنید تا خشک شود.

برچسب روسری خود را دو بار بررسی کنید تا مشخص کنید آیا می توانید روسری خود را در قسمت خشک کن روی درجه حرارت کم قرار دهید. برخی از روسری ها ممکن است ترکیبی از الیاف باشند که می توانند با خیال راحت در خشک کن قرار گیرند.

 

3-شال و روسری پشمی خود را در محیط خشک کن روی درجه حرارت کم قرار دهید. پشم مصنوعی پلی استر است اما ممکن است برای شستشو و خشک کردن به روش های کمی متفاوت نیاز داشته باشد. یک روسری پشم گوسفند پس از تمیز شدن در ماشین لباسشویی می تواند به خشک کن برود ، اما خشک کن خود را برای جلوگیری از آسیب دیدن در حرارت کم نگه دارید. همیشه بهتر است قبل از قرار دادن روسری در خشک کن ، دستورالعمل های تمیز کردن روی روسری خود را بررسی کنید.روسری خود را  اتو نکنید و بخارپز نکنید. این روش ها ممکن است باعث ذوب شدن پشم گوسفند شود (همانطور که پشم پلی استر و پلی استر اساساً پلاستیکی است).