سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آدم های باهوش جهان

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید ضریب هوشی یک فرد عادی نهایت 120 می باشد اما افراد باهوش که می خواهیم آن ها را معرفی کنیم ضریب هوشی بالای 10 دارند.شما می توانید کامل این مطلب را اینجا بخوانید.

باهوش ترین های دنیا

اولین نفر که قصد معرفی آن را داریم گری گوری پرلمان می باشد که توانست یک مسئله ریاضی را حل کند و بنده جایزه یک میلیون دلاری شود.این سوال ریاضی آنقدر سخت بوده که کسی نتواست آن را حل کند و گری گوری توانست که با حل آن برنده این جایزه شود.

دومین فرد باهوش دنیا کریستوفر هراتا می باشد.او کسی بود که در 16 سالگی فارغ التحصیل شد و چند سال بعد نیز مدرک دکتری گرفت.طولی نکشید که او در ناسا به عنوان یک پرفسور کیهان شناسی استخدام شد.

سومین نفر در میان باهوش ترین های دنیا جودیت پولگار می باشد.او از کودکی و در سنین پایین شطرنج را شروع کرد و در 16 سالگی به عنوان یک استاد در زمینه شطرنج به جهانیان معرفی شد.

اما آخرین نفر کی می اون از کره جنوبی می باشد که در6 ماهگی با صحبت کردن به زبان مادری اش هوشش را به رخ جهنیان کشید و در یک سالگی نیز به آموختن درس ها روی آور.او به عنوان باهوش ترین کودک دنیا تا به امروز شناخته می شود.پس از گذشت سالها هنوز کودکی با اون خصوصیات به دنیا نیامده است.