سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی پوشیدن لباس در منزل

متاسفانه امروزه خیلی از زوج ها نمی دانند که باید چه لباس هایی را در خانه بپوشند که همیشه برای یکدیگر جذاب بمونند.با ما همراه باشید تا این آداب را ضمن معرفی بررسی نیز کنیم.

آداب اصلی در لباس پوشیدن

اولین مورد که قصد معرفی آم را به عنوان یک آداب داریم که متاسفانه هنوز در میان زوج های ایرانی مخصوصا خانم دیده نمی شود،استفاده از لباس خواب برای خوابیدن می باشد.خیلی از خانم ها در طول روز با لباسی که آشپزی کرده اند وارد تخب خواب می شوند.این کار اصلا خوشایند نمی باشد.

دومین مورد نیز استفاده از دمپایی در منزل می باشد.استفاده از دمپایی و یاصندل در خانه یکی از اصولی ترین روش ها برای جلوگیری از بیماری های ناشی از سرما می باشد.در کنار جلوگیری از بیماری نشان دهنده تیپ و استایل خاص شما می شود.در جلوی مهمان ها نیز حتما از دمپایی استفاده کنید.

آخرین مورد نیز استفاده از لوازم ارایش در منزل می باشد که خیلی ها در بین دو راهی قرار دارند که آیا این کار را در منزل و در پیش همسرشان انجام دهند یا خیر.به یاد داشته باشید که در هنگام خواب منافذ پوستی شما باز می شوند و اگر ارایش داشته باشید این مواد ارایشی به پوست صورتتان نفوذ می کند و باعث ایجاد جوش های زیر پوستی نیز می شود.استفاده از یک کرم مرطوب کننده برای منزل کافی می باشد.پیشنهاد می شود که مقاله آداب لباس پوشیدن در خانه را مطالعه کنید تا به صورت کامل متوجه این موارد شوید.